Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag älskade den här filmen, en riktigt rolig komedi med mycket skratt och roliga scener. Man vet hur det kommer att sluta men filmen är ändå inte dålig. För den är fylld med komedi, brudar och fräcka biljakter. Skådespelarinsatserna är också jättebra. Antar att det blir så när man sätter i hop de två skådespelarna Johnny Knoxville (Jackass) och Seann William Scott (American Pie) tillsammans med Jessica Simpson i en film. Jessica Simpson gör ju ingen överdriven bra insats men hennes utseende är rätt roligt. Ett tips är att inte stänga av filmen förrän eftertexterna är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har inte sett den men den verkar väldigt kul och jag skulle vilja se den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har inte sett den men den verkar väldigt kul och jag skulle vilja se den. =) Okey, den är väldigt rolig. Om du vill beställa den via nätet så kan du göra det på den här adressen http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...ite=games&&ref= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag har sett den och den är rolig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 bra film...Jessica Simpson är så OTROLIGT J*VLA FÄRCCHHHHHHHH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jessica Simpson är en ögonsten i den här filmen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.