nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag prenumenerar på kalle anka man tröttnar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Prenumenerar på kalle ankas pocket, mest bara för att ha nåt att läsa ibland. Börjar skämmas litegrann eftersom min hylla är fylld med flera rader av kalle böcker. Känner mig lite nördig. Fast hall of fame böckerna med don rosa serier är rätt sköna. Jag tycker inte att man blir en nörd för att man läser Kalle Anka. Det är många som gillar Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag har läst kalle anka i åratal och jag tycker det han äger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Prenumerade på tidningen tills för 2 år den.Min brorsa prenumerar på den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Läser inte så mycket Kalle Anka nu förtiden. Redigerat 12 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 läste kalle anka i 3:an den var ganska bra då men sen tröttnade jag på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowracerN Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Läser inte kalle, tycker inte det är så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kalle Anka Äger!!! Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Prenumererar på "KalliAnka" som jag står mej på att vissa säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag prenumenerar på Pocket o dt e askuul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kalle Anka är :cool: men liite barnslig Kalle Ankas pocket är bra iallafall :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kalle Anka Äger!!! Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck). Tycker du Don Rosas serier e verkliga??? Har du inte läst Solens Son? Då flyger dom i luften tillsammans med ett helt tempel och alla överlever. Det kallar jag overkligt. Fast jag håller med, hans serier är mycket roligare än de vanliga serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.