Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;) Varför inte ? jag skriver ner varje pratbubbla och ritar egna bilder i paint och skickar över, okej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;) Låter som en alldeles utmärkt idé. Då är det bara å sätta igång då?;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 *hämtar tidningar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) *Längtar* EDIT: Fick den första serien, äntligen! Kunde inte ha stått ut en minut till. Redigerat 25 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 helt galen i det i klass 2 - 5 men sen var det inte roligt längre Precis håller med det är töntigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Varför tycker du det är töntigt? Tänk på att motivera ditt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag läser Kalle Anka och jag gillar honom :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag har prenumerat på kalle anka sen ja va 7-8 år...och ja tycker även nu att de är den bästa serien som finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.