Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) tjo alla här kan ni se alla playstation 3 spel som går att boka det är garanterat att dom kommer komma ut eftersom man kan boka dom på en seriös sida ;) Klicka här för att se spelen som går att boka just nu till ps3 Redigerat 8 Februari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Okej, men jag gissar på att den här tråden egentligen ska ligga i Övriga konsoller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 joo flytta denna nån mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Grymma spel det kommer att släppas ut till den! Undrar vad den där Las vegas spelen kommer att handla om... *Dreglar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 hehe mm typ action tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag tror inte i min ögon att det står Tekken 6 och Splinter Sell 4!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Det är många bra spel som får en uppföljare lagom till Playstation 3. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Det var ganska många grymma spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Mina ögon föll på namnen Final Fantasy & Devil May Cry 4. Kul att höra att man redan nu kan få nys om spelen som kommer till Ps3. Har hört att Konsollen ska släppas i höst. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Sen sa någon att den kommer att släppas 2007...och jag läste att den kommer att kosta upp till 10,000 kr.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Seler: Anmäl ;) *flyttar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Sen sa någon att den kommer att släppas 2007...och jag läste att den kommer att kosta upp till 10,000 kr.. :huh: 10 000 kr??!!!! Lite väl dyrt asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg