Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 och gör reklam för sin egen sida ÄR INTE emot svensk lag!!! det är fullkommligt tillåtet!!! VAD I HEVETE HAR NI PÅ fuska.se:s säkerhetsgrupp för er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? I avtalet som ni får när ni tecknar avtal med internetleverantören står det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) även om det vore lagligt bryter det ändå helt klart och fullt mot fuskas regler som alla här på forumet måste känna till. begås brott mot en regel kan man bli varnad/avstängd. plus att det som sagt står i internetlaverantörens avtal som ni undertecknade/godkände när ni skaffade internet. Redigerat 7 Februari 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Godkänner man att inte göra reklam,eller vad menar ni? Hur kan han skriva inlägg nu när han har fått två varningar,dessa två frågor vill jag ha svar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det är faktiskt något jag också är konfunderad över :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Alla operatörer har liknande avtal och har med följande text formulerad på olika sätt: 10.3 Abonnenten är skyldig att iaktta gällande lagar, regler, Bredbandsbolagets anvisningar och allmänt accepterade etiska och moraliska värderingar vid användning av Tjänst. Abonnenten får inte använda Tjänst på sådant sätt att Bredbandsbolaget eller annan drabbas av olägenhet eller skada. Om Abonnenten får kännedom om att Tjänst används i strid med ovanstående, skall Abonnenten se till att sådan användning omedelbart upphör samt informera Bredbandsbolaget om överträdelsen. 13.2 Bredbandsbolaget har rätt att med omedelbar verkan säga upp Avtal om Tjänst eller samtliga Tjänster Abonnenten abonnerar på om Abonnenten väsentligen agerat i strid med de regler som anges i punkt 10 ”Användning av Tjänst m.m.” ovan eller i övrigt väsentligt missbrukat Tjänsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ingen sån brev komm till mig :S Det bodde det inte heller för att jag har inte gjort reklam för någon sida ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Han gav till oss alla då.För jag fick även en. Nädu inte till alla . Jag fick ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Han gav till oss alla då.För jag fick även en. Inte till mig heller :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 så, nu har har ni lekt färdigt. tråden urspårad och frågan besvarad. låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg