Brongatonga Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag vill veta ett bra guild namn för min guild ska döpa om sig till ngt snyggt. Inga oseriösa Bidrag skriv bara ett och inger mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Th3Hordes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 th3dudes th3dudes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 the flowers. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ska din guild vara på Alliance-sidan eller Horde-sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hordernas sida jag vill ha ett namn som låter Respektfullt och som har Status bästa guilderna på Executus är: DAWN Neophyte Whatever Decadence Malevolo blablabal min guild är Whatever och vi ska byta namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 erre person som skrev...hehe..våran guild skulle ju heta tåtorp rangers....hade du glömt det....fast den va ju på skoj..hmm...iron fists...hehe..malligt det lät.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Här är en "Name Generator" för guilds i WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Här är en "Name Generator" för guilds i WoW. Observera att ni måste klicka på "här" om ni inte visste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 om det ska vara ett svenskt guild så ska du lätt heta Jens of Sweden haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hellion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag tycker The flowers är respektfullt och har status! lol :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg