rawand Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 En man siger altid: I cant se mereigisland... Vad menar han egentligen han siger så varie dag!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Om nån av dina Pokémons Random nummer matchar ett specielt nummer så kan du åka till Mirage Island. Dina Random nummer ändras när du sätter in nån Pokémon i en box. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) TACK TACK TACK!!!!!!!!!! DU ÄR :cool: JAG HAR VILAT ÅCKA DIT NÄR JAG FICK SAPHIR!!!!!!! :) :) Redigerat 7 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Tack själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Men vad är random numer??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Är det inte ID-numret? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jo,tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 det var skojig stavning ^_^ (asså inget dumt menat :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad kan man göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Man kan möta vilda Wyanuts där och plocka ett jättesällsynt bär, Liechi Berry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Aså jag fatar inte med id numer hur far man en annan id numer. SVARA SNAPT för jag kan inte venta jag moste gå till ön. :( Redigerat 8 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Gå in på Pokémonens Summary. Där står ID-numret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg