vim0 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vilket hockeylag hejar du på? Själv hejar jag på MoDo Hockey. :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Hejar på Färjestad för min pappa föddes i närheten. Men hockey är boring om man inte spelar det själv. Vad är meningen med proffs hockey? Jag märker ingen skillnad mellan Junior och Proffs hockey. Och man orkar inte slösa pengar på 60 minuters Proffs hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Hejar på Färjestad för min pappa föddes i närheten. Men hockey är boring om man inte spelar det själv. Vad är meningen med proffs hockey? Jag märker ingen skillnad mellan Junior och Proffs hockey. Och man orkar inte slösa pengar på 60 minuters Proffs hockey. ASGARV! Självklart är det en j*vla skillnad på proffshockey & juniorhockey. Det skiljer mil redan mellan Allsvenskan & J20 Super Elit. Visst, stjärnorna i J20 Super Elit är NHL-draftade & spelar i Elitserien/Allsvenskan, men det skiljer vilket som flera mil kvalitetsmässigt. Dels i spelkvalitet, fart & intensitet, spelarna är mer rutinerade & tar inte lika många skitutvisningar. Jag har sett flera juniormatcher (för att inte tala om alla seniormatcherna som klart överstigit 100 bara de tre senaste åren) & visst är det roligt att se ibland & underhållningsvärdet på en bra juniormatch slår en medelmåttig allsvensk match, men alla allsvenska lag, t.o.m. Arboga & Nybro skulle kunna slå Frölundas J20-lag. Avslutningsvis vill jag bara avsluta med: 060205 - J20 Super Elit Top 8 - Löven-Frölunda 6-4 (2-0, 4-1, 0-3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Elitserien - Timrå Red Eagles NHL - Phoenix Coyotes Tyskland - Ingolstadt Finland - Pelicans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 I Elitserien är det Brynäs. I NHL är det Los Angeles Kings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Rögle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Djurgården,vunnit över Frölunda och Linköping trots dåligt lag i år :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja vet faktist inte.. Tycker inte elitserien är lika kul och se på länge men NHL är bara bäst. Lunkan är ju grymmast också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Vad spelar de för roll om Djurgården har vunnit över både Linköping och Frölunda dom förlora ju f*n mot Leksand. Jo själv är de Timrå som gäller och i NHL är de dom "Mäktiga Ankorna" som rockar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Skellefteå AIK i år ska vi upp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Elitserien - Brynäs NHL - New York Rangers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.