Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag längtar till sportlovet för då kan man ta igen sig och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Längtar inte överdrivet,har inget palanerat. Men en hel del slapp pch sovande blir det väl. Och godis!! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Längtar inte överdrivet,har inget palanerat. Men en hel del slapp pch sovande blir det väl. Och godis!! =P Klart det blir godis, ska äta en del Twix under lovet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Slapp... Vilket inte verkar förekomma ovanligt hos vissa ungdomar här. Slapp och att försöka jobba lite. Kanske sticker till stockholm? Ha lite skönt i storstan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mitt sportlov börjar på måndag :D ,har inget planerat så man får se vad som händer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Mitt sportlov börjar på måndag :D ,har inget planerat så man får se vad som händer ;) Du har tur då, jag går i skola nästa vecka också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 På sportlovet ska jag träna ishockey & vila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ÄNTLIGEN LOV :D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja har oxå lov nu... D e göör härligt... Å imorrn ska ja åka till en kompis å va där i typ 2 dygn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag tror det blir mycket Alimium Cranium under sportlovet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jiiiiihaaaa!!!!!!!!!!!!! två veckor kvar till sportlovet :D :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vi har sportlov vecka 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.