27Caramele Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 hur många åker skateboard eller ens försjökt? jag har åkt i exakt 2 år nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag försökte åka lite en gång och det gick inte bra. Skateboard är inget för mig helt enkelt. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag åkte i två år ungefär och jag var ganska bra fast sen så gjorde min kompis sönder min bräda och då orkade jag inte köpa någon ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag åker fast tog en pause över vintern eftersom det inte ligger en skatehall nära mig, fast nu smälter nog snön snart så jag kan börja åka igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag åker, har åkt i typ 6 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.