Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Började om på Emerald och böt över en pichu i lv 5, nu är den i lv 12 och den lyder inte mig xD Väldigt störande. Jag har den första gymnålen.. Vad ska jag göra för att den ska lyda mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Klara mer gym. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vilka ? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Började om på Emerald och böt över en pichu i lv 5, nu är den i lv 12 och den lyder inte mig xD Väldigt störande. Jag har den första gymnålen.. Vad ska jag göra för att den ska lyda mig ? Träna upp den.När du byter en pokemon så lyder den dig inte du måste träna den så att den gillar dig och lyder dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 e du säker darwin, den gillade mig ända tills den kom till lv 11.. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Klara andra gymmet (Dewford Gym) så lyder alla Pokemon up till LV30 dig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Aha okej, tack Link :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Frågan besvarad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg