Elias Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 dåliga ägg har hört att man kan få ? i dåliga ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det heter Bad Egg,det går inte att säga det på svenska. Jag tror det var så,att det kommer en ??? ur ägget( =MissingNO). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det heter Bad Egg,det går inte att säga det på svenska. Jag tror det var så,att det kommer en ??? ur ägget( =MissingNO). Japp, fast det är inte säkert att man kan få Bad Egg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 men på en sida stod det att den var bytt så blir äggen ddåliga när man byter dom och krashar spelet om man får ? eller ?? ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Man kan väl inte byta ägg(Har aldrig testat)? Bad Egg skulle man få via AR typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Jo, man kan byta ägg. Det har jag gjort. Redigerat 11 Februari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Säkert?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja, jag lovar och svär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) ja det går att byta ägg men jag har bara bytt med en kompis som inte har sagt nått om det men han e ganska dålig på engelska :rolleyes: så jag tror att han inte vet om han har ett dåligt ägg Redigerat 12 Februari 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ar/GS strul = Bad egg. Det kommer ut en suddig billd ur egget som heter ?? och har knappt någon att,def,hp,sp att,sp def, speed. Man ska relasa pokemonen så fort som möjligt och absolut inte träna upp/ byta den. det kan förstöra hela spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 herre :lol: ävlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Men varför gör nintendo så? Jag menar en suddig bild som heter ?? och kan förstöra hela spelet. Och det har nintendo gjort? Gud i himmelens namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg