Salzalada Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Är det någon som har testat en Horoskopsida so m verkligen stämmer? Jag prenumenerar på ett nyhetsbrev om Horoskop, och de stämmer aldrig, Nån som kan någon sida? @Rowyn, jag kollat på google. Redigerat 8 Februari 2006 av Salzalada Citera
E4STMAN Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 horoskop stämmer aldrig! horoskop finns bara för att spåtanterna ska tjäna cash Citera
Salzalada Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Ehm, jo ibland gör de det. Så, kan du någon bra sida med horoskop? Citera
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Om det skulle råka stämma nån gång så är det bara en ren slump. Det kan ju också vara ditt undermedvetna som, efter du läst horoskopet, försöker leva upp till det under dagen. Men om du vill ha en sida så... ( www.) fetttrovärdigahoroskop.se Citera
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Jag verkar vara fruktad av vissa användare här på Fuska.se att tjata om att använda google. -_- Men vad säger du om denna sida då? http://www.ditthoroskop.nu Det verkar som jag får det bra med Kärlek & ekonomin. Men sedan är jag lat med arbete och är inget bra på att hålla kvar relationer. ^^' Redigerat 8 Februari 2006 av Rowyn Citera
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Tror ni verkligen på horoskop? Jag menar, vem skriver dom egentligen? Just det, nån liten fjärt som vill tjäna pengar. Det är ju knappast nån erfaren stjärnskådare som är fullt seriös med sitt arbete. Och även om det var en fullt seriös stjärnskådare som skrev dom, så skulle jag inte tro på dom ändå. Citera
Salzalada Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Men det är ju ffs bara kul att läsa dom! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.