Ratchet Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Jag har hittat ett spel på nätet som heter insaniquarium som jag fastnade för! Det går ut på att sköta ett akvarie och skydda sina fiskar från aliens! Hemsidan för spelet är HÄR Nu får vi se om det är nån annan än jag som tyckte att spelet var roligt :D Redigerat 8 Februari 2006 av Ratchet Citera
isMaNnen Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Det funkar ju inte.. den säger inte vars den installerar.. den finns inte på start menyn (FOLK LADDA INTE NER) EDIT: sry jag såg fel man spelar de i webbläsaren visst.. Redigerat 8 Februari 2006 av Mellan_mjölken Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Jag har hittat ett spel på nätet som heter insaniquarium som jag fastnade för! Det går ut på att sköta ett akvarie och skydda sina fiskar från aliens! Hemsidan för spelet är HÄR Nu får vi se om det är nån annan än jag som tyckte att spelet var roligt :D haha låter lite sjukt men det är säkert kul! *Testar* EDIT: Måste man ladda ner det?? + sparas det på datorn? Redigerat 8 Februari 2006 av R-110 Citera
Boffaroffe Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Gammal klassiker :) Jag har Deluxe versionen som man köper. Har klarat ut det flera ggr :) Blir relativt långtråkigt om man sitter 24/7 och klarar ut det hela tiden. Men det är rejält beroendeframkallande. Och desutom så kommer man se fallande mynt i ögonen dagen efter. Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Gammal klassiker :) Jag har Deluxe versionen som man köper. Har klarat ut det flera ggr :) Blir relativt långtråkigt om man sitter 24/7 och klarar ut det hela tiden. Men det är rejält beroendeframkallande. Och desutom så kommer man se fallande mynt i ögonen dagen efter. en fråga angående spelet! Sparas själva spelet & alla filer på datorn eftersom man laddar ner? Vill bara veta! Citera
NossLoad Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Jag älskar spelet för att när jag vara liten (jag är 11 år nu så för min ålder menar jag) så satt jag med min stora sysster och spelade det. Det tog typ 2 år innan jag hittade det själv på samma site (skumt). Jag har köpt full version på alla versioner som jag har hittat. :D det är ju ingen nyhet liksom lol Citera
Chihuahua Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Popcap är en gammal favorit bland webbspel. Men efter att de gjort om flera spel, bättrat på grafiken osv har det också kommit nån ny "ActiveX Control". Gillar inte tanken på att hämta hem den prylen, men det har alltså ni gjort...? Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Jag har gjort det.. Och jag stälde en fråga om det sparades på datorn`? Citera
NossLoad Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Hehe... ActiveX Control behöver man inte för att spela Insaniquarium... Du behöver bara hitta den sidan där du kan spela det över nätet (alltså flash version). + att jag provade att ladda ner ActiveX Control en gång fast då reagerade antivirus och varande för ett virus som hette ActiveX C och massa siffror och bokstäver. Skumt Citera
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Menar du webbversionen av spelet som finns på popcap eller den gamla versionen? Den nuvarande webbversionen kräver ActiveXkontrollen, har försökt hitta den gamla men inte lyckats. Kan alltid söka lite till. Citera
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 f*n va tråkigt seplet låter Citera
Ratchet Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Gammal klassiker :) Jag har Deluxe versionen som man köper. Har klarat ut det flera ggr :) Blir relativt långtråkigt om man sitter 24/7 och klarar ut det hela tiden. Men det är rejält beroendeframkallande. Och desutom så kommer man se fallande mynt i ögonen dagen efter. Det är en deluxe version av spelet man laddar ner (alltså inte samma som man spelar på interent) Laddade ner det på min förra dator men då höll det bara en timme sen fick man köpa det hela. vet ej hur det är nu för tiden! För övrigt så sparas det du spelar online till nästa gång du går in på sidan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.