Ratchet Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 När jag var liten och var inne mkt på www.123spill.no (idag www.123spela.se) så hittade jag ett spel som hette spy hunter som gick ut på att man var en bil och skulle skjuta agentbilar och åka in i lastbilar och få vapen mm. Detta spelet finns dock inte kvar och jag kan inte hitta det nån annnan stans heller. Jag har hittat ett spel men det är inte likadant utan annan grafik och så styr man med musen (det var tråkigt) Om nån vet var man kan spela det gamla klassiska arkad spelet Spy Hunter så kan väl den vara snälla att länka till den hemsidan. Tack på förhand. Citera
NossLoad Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Är det typ det här? http://www.2flashgames.com/f/f-17.htm Det tog 1 minut och 4 sekunder och 34 hundradelar att hitta det :D tog tiden. Redigerat 9 Februari 2006 av NossLoad Citera
Ratchet Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2006 nej det är det tråkiga som jag pratade om... Citera
Kuzune Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Spelet som du tycker är tråkigt är nog samma spel, fast det har uppdaterats. Det är vad jag tror. Citera
Ratchet Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2006 kanske men det heter ju inte spy hunter, utan "Cotse spy hunter". tror det är olika tillverkare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.