ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Är ni medlem i något gäng? Jag är med i ett Jackass gäng som heter Aluminium Kranium. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag är med i ett terroristgäng som heter Al-Quaida. Du kanske har talas om dom... Skoja bara, är inte med i nåt gäng. Förutom Hells Angels, såklart. :lol: Allvarligt, är INTE med i nåt gäng. Tänkte skapa en skate klubb förut, som skulle heta " The fellowsip of the skaters". Jag vet, nördigt namn. Tyvärr blev det aldrig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag tycker att det var ett coolt namn. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tack. Vad gör ni i ert gäng. Slänger er in i lyktstolpar och sånt eller vadå? Själv skulle jag aldrig hålla på med sånt. Tips om ni inte redan gör det: Ta med en kamera och filma era stunt. Jag lovar, det är kul att se på dom efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Grattis, du är nu utsedd till veckans fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Vem? Ganon eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Vem? Ganon eller? Grunna över det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Hehe Jewes, du tror inte han menar dej eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Räknas mitt och Kanjis nudelföretag, Wanna be my nudel? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 "Wanna be a nudel ? " ha! klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Om ni menar mej så ska ni veta att jag fick ideer till den där klubben när jag var runt 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Boohhh...? Gäng? Mja. Jag har väl aldrig varit med något. Men jag och mina polare blir kallad Bärsgårn Ligan. Eller Trion. Där vi kommer ifrån heter Bergsgården men vi här i Dalarna utalar det Bärsgårn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.