Slasktratt Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) BNK. You hit me, WE hit you. Å andra sidan är vi egentligen bara en näve med svettiga tonårspojkar som tror dom rular skolan, lyssnar på reggae, röker på, ibland tittar på film och käkar pizza ute någonstans. Vi gör amatörvideos, spelar musik och utmanar varandra i diverse spel där man kan döda sin kompis föreställande en pixelfigur. Typ. Redigerat 8 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 lyssnar på reggae, röker på Can i join :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Horus Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Blev nyligen medlem i "Thugz R Us". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
G-unettt Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tjenare! Jag är med i Warya-unit och Thugz R Us :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Okej nu pojkar... Sluta chatta på forumet. Om ni vill snacka gör det via PM. Okej nu... Det här inlägget bryter mot §1.19. Ett perfekt exemplar av det desutom // Ragnarök Redigerat 9 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 -Rensat- Enligt §1.7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 är inte med i något gäng men kanske ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag tycker att det var ett coolt namn. =) Vad vi gör? Slår varandra med trummpinnar,kastar snöbollar på varenda skylt på stan... Sist vi jag gjorde nåt "Jackass/Dirty Sanchéz grej var att jag proppade tallriken full med risgrynsgröt som jag hatar och åt tills jag nästan spydde mitt framför en lärare. Riktigt kul. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag tycker att det var ett coolt namn. =) Okej måste erkänna nu. Det var du som var veckans fjant. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Citerar Ganon :kastar snöbollar på varenda skylt på stan... Hårt :evil: Redigerat 9 Februari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Jag är medlem i ett gäng som heter Aliminum Cranium och det är ett riktigt grymt gäng som gör Jacassakor. Medlemmarna är Ganon, Press och Wilzon. Redigerat 9 Februari 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 citerar outside enemy: Vi gör inte bara Jackass saker utan en del bus som tjuvringningar och annat. Hade vi gjort samma saker som Jackass, Dirty Sanchez eller Wildboyz hade vi varit döda för länge sedan. Dela för att vi är cirka 15-20 år yngre än de och dels för att vi inte har experter som vet vad som är farligt och dels för att vi inte har något Tv-team... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.