Hoppa till innehåll

Gäng.

ajar

Rekommendera inlägg

BNK. You hit me, WE hit you.

Å andra sidan är vi egentligen bara en näve med svettiga tonårspojkar som tror dom rular skolan, lyssnar på reggae, röker på, ibland tittar på film och käkar pizza ute någonstans. Vi gör amatörvideos, spelar musik och utmanar varandra i diverse spel där man kan döda sin kompis föreställande en pixelfigur. Typ.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej nu pojkar... Sluta chatta på forumet. Om ni vill snacka gör det via PM.

Okej nu... Det här inlägget bryter mot §1.19. Ett perfekt exemplar av det desutom // Ragnarök

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det var ett coolt namn. =)

Vad vi gör? Slår varandra med trummpinnar,kastar snöbollar på varenda skylt på stan...

Sist vi jag gjorde nåt "Jackass/Dirty Sanchéz grej var att jag proppade tallriken full med risgrynsgröt som jag hatar och åt tills jag nästan spydde mitt framför en lärare. Riktigt kul. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

citerar outside enemy:

Vi gör inte bara Jackass saker utan en del bus som tjuvringningar och annat. Hade vi gjort samma saker som Jackass, Dirty Sanchez eller Wildboyz hade vi varit döda för länge sedan. Dela för att vi är cirka 15-20 år yngre än de och dels för att vi inte har experter som vet vad som är farligt och dels för att vi inte har något Tv-team...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...