The Moose Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Någon som vill lira lite Call Of Duty 2,PDZ eller FIFA 06 på Lördag?Vi höjer vår Gamerscore tillsammans! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Någon som vill lira lite Call Of Duty 2,PDZ eller FIFA 06 på Lördag?Vi höjer vår Gamerscore tillsammans! :D Har du dom spelen?? Jag har exakt dom + Kameo, funderar på att köpa Battlefield 2 - MC i Xbox 360 verision Har naturligtvis höjt mig Gamerscore nu, till 2245! :bah: För er som vill adda mig på Xbox live så heter jag: von kluth Jag spelar mest "CoD2" men även lite "Fifa 06". Min profil finns även tillgänglig genom att klicka HÄR eller gå in på http://spaces.msn.com/vonkluth/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 nu har jag 3042 gamerscore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 rikar cena = Coolt 3500, vilka spel hade du? Om man förlorar en match då? Försvinner ens GS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Någon som vill lira lite Call Of Duty 2,PDZ eller FIFA 06 på Lördag?Vi höjer vår Gamerscore tillsammans! :D Haha, jag har också Kameo, skrev inte det eftersom det inte är ett live spel, får se om du är inne på Lörag då! :D Addar dig på friendslist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nemen, förlorar man GS om man förlorar en match? Von Kluth Du det stog att du hade 800/1000 på RTFWC. Men den sista achivmenten är ju på 300? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Age of J-man III Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 1340 gamerscore fast jag har 5 spel: doa4, pdz, cod2, GRAW, pgr3 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 nu 5211 det är as jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 710 nu.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag har 1360 och jag har Oblivion, Kameo och cod2. Fast jag orkar inte ta alla på kameo och cod2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nemen, förlorar man GS om man förlorar en match? Von Kluth Du det stog att du hade 800/1000 på RTFWC. Men den sista achivmenten är ju på 300? Man måste ju inte ta dom i ordning. Jag har den dära andra "världscupen" som man spelar när man kör Road To... Den ger 200 i gs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hur klarar man av Cup Qualification; så här står det att man ska göra: Qualify from your group or via the playoffs in the Road to FIFA World Cup mode. Jag har gjort det här hur många gånger som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.