NossLoad Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö *Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip* JAG ÄR DÄR IFRÅN SÅ GÅ OCH SKIT NER DIG! + vem är det? Kanske vet vem det är :D + varför skulle alla i hela vårgårda vara dumma i huvudet? det är väl inte mitt fel att han våldtog din syster? (som jag dock inte tror på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö Ord kan inte beskriva vad jag tycker om ditt inlägg! En ung flicka har våldtagits, skulle min tjej våldtas skulle jag hämnats, jag hade skitit fullständigt i hur länge man får sitta inne. Du drar dig inte för att t.o.m. HYLLA en våldtäktsman! Jag är så j*vla upprörd över att det finns så insnöade människor utan känslor. Schämmes & sätt dig bakom en sten & stanna där till du får lite känslor för andra! Du är inte ensam i världen ska du veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Jag menar inte slakta alla psykiskt eller fysiskt störda människor utan jag menar alla människor som jag hatar. Redigerat 14 Mars 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Du skrev inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag använde bara ordet "störda" som en förolämpning för de personerna och jag trodde att det var uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag skulle ifa skitit i skolan...och typ....gjort något kriminelt...typ..sno några miljoner..XD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vet inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö Istället för att uttrycka mina egna känslor, som i detta fall skulle ha fått mig varnad. Så nöjer jag mig med att säga att jag håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Skulle nog slått dom som jag hatade och skulle gett mina pengar till fattiga barnen ^^ :( Och skulle gråtit jätte mycket . ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 a man with nothing to loose is unstopable.... bara gå runt o ha kul !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 skulle nog smält till några på käften i skolan och sagt till massa vilka töntar dom var...sen så skulle jag skriva på att dom flesta av mina ägodelar skulle säljas och pengarna skulle gå till fattiga barn.spenderat dom flesta av mina pengar på kul saker,skulle antagligen hånglat med en tjej så man får det gjort...resten av dan skulle jag ha anmält kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 a man with nothing to loose is unstopable.... bara gå runt o ha kul !! en kula från en Sig Sauer P228 sätter nog stopp på dig skall du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.