Hoppa till innehåll

Helt Ärligt

lundquist

Rekommendera inlägg

okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö

*Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip**Pip* JAG ÄR DÄR IFRÅN SÅ GÅ OCH SKIT NER DIG!

+ vem är det? Kanske vet vem det är :D

+ varför skulle alla i hela vårgårda vara dumma i huvudet? det är väl inte mitt fel att han våldtog din syster? (som jag dock inte tror på)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö

Ord kan inte beskriva vad jag tycker om ditt inlägg!

En ung flicka har våldtagits, skulle min tjej våldtas skulle jag hämnats, jag hade skitit fullständigt i hur länge man får sitta inne.

Du drar dig inte för att t.o.m. HYLLA en våldtäktsman!

Jag är så j*vla upprörd över att det finns så insnöade människor utan känslor.

Schämmes & sätt dig bakom en sten & stanna där till du får lite känslor för andra!

Du är inte ensam i världen ska du veta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.

Jag menar inte slakta alla psykiskt eller fysiskt störda människor utan jag menar alla människor som jag hatar. Redigerat av P. Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att uttrycka mina egna känslor, som i detta fall skulle ha fått mig varnad. Så nöjer jag mig med att säga att jag håller med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle nog smält till några på käften i skolan och sagt till massa vilka töntar dom var...sen så skulle jag skriva på att dom flesta av mina ägodelar skulle säljas och pengarna skulle gå till fattiga barn.spenderat dom flesta av mina pengar på kul saker,skulle antagligen hånglat med en tjej så man får det gjort...resten av dan skulle jag ha anmält kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...