Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Känner ni igen den här handkontrollen? http://www.siba.se/images/articles/6/SE77821.jpg Den här har jag funderat köpa men jag undrar bara om man den här är trådlös eller inte för jag vill inte att den ska vara det! Jag vill ha svar så fort som möjligt! :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har sett nåt liknande i GAME.Men det var inte exakt en sån.Och jag vet inte ifall den är trådlös.Men jag tror den var trådlös på GAME.Men den var inte likadan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Men herregud. Köp original handkontroller istället för någon plastigt joytech handkontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Känner ni igen den här handkontrollen? http://www.siba.se/images/articles/6/SE77821.jpg Den här har jag funderat köpa men jag undrar bara om man den här är trådlös eller inte för jag vill inte att den ska vara det! Jag vill ha svar så fort som möjligt! :frown: Jag har sett en sån, fast grön och den var iallafall trådlös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Cool kontroll! Varför vill du inte ha en trådlös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Cool kontroll! Varför vill du inte ha en trådlös? Men det är ju så att jag slår vad att man måste använda batterier hela tiden då! Men annars om det är ett batteri som behövs är det väl okej! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 nej den e inte trådlös för det där är väl en cubeforce från joytech,frästen köp orginal det är bättre kvalite och den håller längre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 typ som en wavebird.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 nej den e inte trådlös för det där är väl en cubeforce från joytech,frästen köp orginal det är bättre kvalite och den håller längre!! Jag håller med dig. Det är orginal grejor som gäller. Men trådlösa handkontroller har jag inget emot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Cool kontroll! Varför vill du inte ha en trådlös? Men det är ju så att jag slår vad att man måste använda batterier hela tiden då! Men annars om det är ett batteri som behövs är det väl okej! :| ja har en Wave bird (fick den i julklapp) och ja har glömt att stänga av den typ 7 gånger (då har den kanske vart på 5 timmar) och ja spelar flera timmar om dagen (hehe) och ja har inte bytt en enda gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Men herregud. Köp original handkontroller istället för någon plastigt joytech handkontroll. Håller med själv köper jag bara orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Känner ni igen den här handkontrollen? http://www.siba.se/images/articles/6/SE77821.jpg Den här har jag funderat köpa men jag undrar bara om man den här är trådlös eller inte för jag vill inte att den ska vara det! Jag vill ha svar så fort som möjligt! :frown: På såna joytech-handkontroller så går styrspaken sönder hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg