cabbe Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 på en flygplats i ett garage finns en spitfier eller mustang en sort stritsflygplan i alla fall.men den är låst och jag är så himla sugen på att köra den... :( finns det nån ´kod som gör att man låser upp allt eller nåt liknande??????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 min kompis är i första stan han har fjort 3 uppdrag och kan öppnna alla flygplan :S själv har jag varvat spelet 4 ggr när du komeer till 3-stan Las Venturas gör du flygskolan då kan du öpnna alla flygplan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Flyttar till GTA forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Gör flyg skolan! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 på en flygplats i ett garage finns en spitfier eller mustang en sort stritsflygplan i alla fall.men den är låst och jag är så himla sugen på att köra den... :( finns det nån ´kod som gör att man låser upp allt eller nåt liknande??????????????????????? Tänk på bättre trådtitlar I framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg