The simsare Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vart får man eld pilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 http://www.fuska.se/nintendo64_fusk/zelda_...lfusk-6297.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rodis Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 jo du vet den där stenen i lake hylia där det står shoot in the sun dit skall du gå men jag tänker inte säga mer änså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jo du vet den där stenen i lake hylia där det står shoot in the sun dit skall du gå men jag tänker inte säga mer änså! Då gör väl jag det :P Stå där och titta mellan dom två stenarna som han sa. När solen går upp, skjut en pil på den... då faller någonting ner på ön, simma och hämta det! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg