neVah Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Asså, om jag ska skicka in ett fuska.se LIVE, är det bara och göra det till det numret som står på min profil? ja läste nåt om att jag bara kan smsa från ett visst nr senare, påverkar de numret jag smsar till mina kompisar med? skulle gärna vilja ha en lättare guide :S när de kommer te sånt här e ja helt :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 har du läst http://forum.fuska.se/Fuskase_Live-t21988.html ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Du måste regga dig för live först.. I ditt fall smsar du fuska reglive 651 till 72550. Sen kan du skicka livemeddelanden till det numret som står i din profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 lugnt, ja fixade de... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 En fråga:Efter att jag har reggat mig för 5 Kr,kostar det då att skicka Sms till den där live grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Japp, reggning kostar 5kr, sen därefter kostar det 5kr per SMS man skickar till Live... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.