sandell Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag har byggt ett hus på sims 2 och sparat. Nu är det så att jag vill ta bort en vägg helt och hållet. Går det?? Någon som vet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Flytta tråden till pc > sims-spelen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sandell Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Hur flyttar jag inlägget? Har aldrig använt mig av forum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det är bara mods som kan flytta inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Du håller in Shift, eller så var det Ctrl och drar längs väggen så säljer du den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg