Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vilka gillar The Simpsons?? :?: Jag har sett ganska många avsnitt men jag har inte sett inte alla av första och sista säsongen. Men jag tycker dem är ganska bra. Det bästa är när maggie skuter några med geväret som hon har under madrassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag älskar simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag älskar simsons men jiag brukar inte kolla på avsnittten som går på tv eftersom jag har sett ungefär allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag ÄLSKAR The Simpsons...Jag tycker att Homer är roligast!!hahaha!!Han är så dum!! Men jag tycker att det e så tråkigt att det bara går på 3:an kl 16.00 För ut gick det ju på Z-tv kl 20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tycker att The Simpsons äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag ÄLSKAR The Simpsons...Jag tycker att Homer är roligast!!hahaha!!Han är så dum!! Men jag tycker att det e så tråkigt att det bara går på 3:an kl 16.00 För ut gick det ju på Z-tv kl 20.00 det gick på ZTV 19.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Det programmet du menar silver star, är papas got a brand new badge, har det avsnittet på datorn, grymt.. :) _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 The Simpsons Äger ni måste ringa till tittarombudsmannen och klaga att dom har slutat med det på 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker att det är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min favorit är Homer också. Vilken är eran favorit i The Simpsons då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min favorit är Homer också. Vilken är eran favorit i The Simpsons då?? Jag tror nog också att det är Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Dem festa gillar Homer mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.