LuddE Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag undrar om MK:DD e bättre än f- zero gx?? Jag funderar på att köpa nåt av dem men jag tycker att f-zero gx verkar bättre än Mk:dd men min polare säger att mario kart e bättre! vilket ska man köpa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 F-zero gx är bättre tror jag om man vill ha en rejäl utmaning. Det var svårt sa dom på superplay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 en dum fråga i den här tråden ,men prenumererar du på super play??e den bra??när kommer den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Superplay är den bästa speltidning i sverige!! Dom recenserar spel till alla format och den har roliga skribenter. Jag rekomendar den starkt. Den kommer en gång i månaden ungefär. Köp ett nummer och pröva den. Också får man ju Dvdfilmer med speltrailers också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ok tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 F-zero gx är bättre tror jag om man vill ha en rejäl utmaning. Det var svårt sa dom på superplay ja jag håller nog med dig båda spelen verkar askul men mk: dd är ganska lätt medans f-zero gx verkar mycket svårare så vill du kunna spela mer och ha lika kul borde du nog köpa f-zero gx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tror nog att jag ska köpa f-zero gx men snart kommer final fantasy och metal gear solid o dem där ut! Jag har sovmorgon och det är därför jag e inne>! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag har studie dag därför är jag inne. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag undrar om MK:DD e bättre än f- zero gx?? Jag funderar på att köpa nåt av dem men jag tycker att f-zero gx verkar bättre än Mk:dd men min polare säger att mario kart e bättre! vilket ska man köpa??? JA DET ÄR DET!!! KÖP MKDD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 f-zero gx e ganska mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tycker du ska köpa F-zero GX för mario kart tar så kort tid att varva.Men mario kart är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja tycker mario kart e ganska tråkit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg