CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Jag har alltid undrat varför man kan tuta när man inte har något vapen genom att trycka X eller Y, och vad gör gubben där bak när man tutar? Har skaparna bara gjort att man ska kunna det därför det är kul eller? :blink: Redigerat 12 Februari 2006 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Bra fråga Men har för mig i bland om nån skjuter typ ett skal på en och man tutar då vänder typ en bakregubbe back och gör nåt så man inte blir träffad. Eller så var det bara en vild fantasi :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Har aldrig hänt mig, men det kanske är det som är meningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Varför man kan tuta? För att det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 om ja gå min brorsqa kör så brukar jag tuta för att de är ball..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är kul bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) kanse att man ska förstå att man inte har någonting Borttagen bild// KazeN^ Redigerat 1 Mars 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det e väl ungefär som på SSBM alltså en slags Taunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Ja, eller så är det att man varnar ankorna på Peach Beach att man kommer. Men det är väl antingen bara så att man vet att man inte har några items kvar, som sagt. Varför skulle man inte ha tuta? Inget är fel med det... Redigerat 28 Februari 2006 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 B) det är faktist ett bilspel... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ja, egentligen skulle det vara konstig om man inte kunnde tuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Finns nog ingen mer anledning än att det är kul, som i mario party 4 där kan man trycka på en knapp så att gubben man är ger ifrån sig ett ljud, det har heller ingen funktion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg