Kraver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag undrar om det finns något program där man enkelt kan skapa sin egen musik. Jag vet readn att det finns ett som heter Ejay men jag vill helst inte betala för programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Det finns Jazzware och Anvil studio. Redigerat 12 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ACID är ett bra program men tyvärr inte gratis... men det finns en 30 dagars trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det finns Jazzware och Anvil studio. Är båda gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Japp, båda är gratis! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.