Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hej! Ja vad har ni varit någonstans på era skolklassresor med klassen? I 5:an var min klass vid Ales stenar, glimmige hus och lite sådant. I 6:an så har min klass varit på ett sådant där ställe där man sover, äter och leker i två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Danmark, Liseberg , Läger i 3 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det här året ska vi tydligen åka till Skara Sommarland, det förslaget vann i omröstningen vi hade i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vi har varit på Skara Sommarland, Liseberg m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Har aldrig åkt på någon klassresa men vi kommer göra det men orka följa med :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ska till Åland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 I 3:an:Ekehagens forntidsby. I 6:an:Liseberg,läger i Ramsvik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Sommarläger i September i 6:an. 20 plusgrader så man kunde bada i vattnet och åka kanot :) Vi ska till Piteå i slutet av denna termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ni som har varit på läger på sommaren har att tur, jag var på läger på hösten med klassen och då var det inget vidare badväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Min klass brukar inte åka på klassresor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Sunne i värmland ( Snowboard ) Kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 PontarN: Det var då en tråkig klass du har, är ni inte ens på utflykter utanför skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.