Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vad ska ni göra på sportlovet? Alla har ju inte lov nu men det har jag. Vi har inte bestämt en ända sak än så länge förrutom att vi ska åka till mormor senare. Men vad ska ni göra? Ps vet inte om det redan finns en sådan här tråd. Men anmäll mej inte ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Åka skidor med kompisarna i Norge, så inge sovmornar här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag ska sova den mesta tiden! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Det är inte bestämt än, kanske snowboard.. Vet inte. Och kanske lite mera snowraceing på det nya hoppet :P Redigerat 14 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag ska träna ishockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag ska vara med lite kompisra och åka lite snowboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ta det lugnt och spela mycket. Vara med gänget och hitta på bus och galna saker. Ska även surfa mycket på Fuska.se då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Åka snowboard,va med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag ska spela xbox och surfa på internet ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ska chilla framför datorn..vet inte ifall jag ska hänga runt med kompisar,gillar inte att vara ute när det är kallt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ska fara och åka slalom några gånger påett sälle. Sen ska jag spela mycket och lite annat. Vi har lov om 3 veckor :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vi har lov om 3 veckor :o 3 veckor ?, det var ganska mycket kvar alltså.Jag har nästa måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.