Hoppa till innehåll

Gå Upp Ur Sängen På Morgonen

Putside

Rekommendera inlägg

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man vaknar som en snel hest ?

jag tycks ha någon inbyggd väckarklocka. Varje helg brukar jag vakna vid 7, kolla på klockan, och tänka, nä nä, några timmar till får det allt bli, varpå jag vaknar vid 8 och beslutar mig för att sova till klockan 10. Då vaknar jag klockan 10. På vardagar vakar jag när min mor väcker mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att du ska gå och lägga dig tidigare även om du har svårt att somna för sömnen innan tolv är viktigast. kanske låter det löjligt men det är sant. jag är oxå sådär himla morgontrött, och gå in på toa å skölj anskiktet med vatten, och torka ögonen med en bomullstuss eller ta en riktig kalldusch. Man blir förresten ganska pigg av te, så ta en kopp te och drick på morronen. ja blir alltid genast piggare när jag har varit uppe en stund. sätt väckarklockan ganska långt ifrån sängen kanske, för då blir du tvungen att gå upp och stänga av den. hoppas det går bra för dig, lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...