Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hatar att vakna på morgonen! När det är typ skolan då orkar jag inte ens vakna upp från sängen, men sen när det är helg då vaknar jag som en häst.. <_< precis så med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Exakt, har det lika som Fusion. Men som någon skrev tidigare så bör du lägga dig tidigare, eller kanske ta en Energy dricka? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hatar att vakna på morgonen! När det är typ skolan då orkar jag inte ens vakna upp från sängen, men sen när det är helg då vaknar jag som en häst.. <_< Hur gör man när man vaknar som en häst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 man vaknar som en snel hest ? jag tycks ha någon inbyggd väckarklocka. Varje helg brukar jag vakna vid 7, kolla på klockan, och tänka, nä nä, några timmar till får det allt bli, varpå jag vaknar vid 8 och beslutar mig för att sova till klockan 10. Då vaknar jag klockan 10. På vardagar vakar jag när min mor väcker mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 medeltiden på att gå upp på helgen ligger på 12.30 - 13.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 På helgerna brukar jag lägga min runt kl. 03.00 och vakna runt 12.00 - 13.00 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 7.30 går jag upp på helger. 6.30 på vardagar (inte väckt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 På vardagar: 5.00 (alamet på, vill spela ps2 medan jag har chansen :P ) lördag: 8.2? ?=beror på vad jag sätter på alarmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag är också ganska sliten att kliva upp klockan 06:30 vareviga morgon som jag har gjort i 10 år nu,det är ett under att jag inte somnar på bussen varje dag.Men när jag väl är i skolan så blir jag hur pigg som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Läss seritidningar till ögonen ramlar ihop Sen somnar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Läss seritidningar till ögonen ramlar ihop Sen somnar man. jag har inte roblem med att sova, tvärtom jag kan inte gå upp på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag tycker att du ska gå och lägga dig tidigare även om du har svårt att somna för sömnen innan tolv är viktigast. kanske låter det löjligt men det är sant. jag är oxå sådär himla morgontrött, och gå in på toa å skölj anskiktet med vatten, och torka ögonen med en bomullstuss eller ta en riktig kalldusch. Man blir förresten ganska pigg av te, så ta en kopp te och drick på morronen. ja blir alltid genast piggare när jag har varit uppe en stund. sätt väckarklockan ganska långt ifrån sängen kanske, för då blir du tvungen att gå upp och stänga av den. hoppas det går bra för dig, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.