Zantera Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag, som många mer har suttit vid datorn flera dagar och fått finger-spasmer när jag kämpat mig igenom Half-Life. Spelet i säg själv är inte svårt, men de timmarna som krävs för att varva det är jobbiga,stressande men belönande. När h*lvetet i Black Mesa äntligen är slut kan man bara pusta ut. Half-life, Blue-Shift, Opposition Force är avklarade! Någon mer än jag som lagt ner sitt hjärta och sin själ på att klara half-life? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Klart man har ! , visserligen inte förrens i sommras som jag tog initiativet att införskaffa mej detta härliga spel men bättre sent än aldrig. tyckte det var svårast nere i gångarna med vangnarna som man måste släpa med sej, fattade inte att man skulle skjuta på skyltarna så att spåren vinklades åt rätt håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 (redigerat) Klart man har ! , visserligen inte förrens i sommras som jag tog initiativet att införskaffa mej detta härliga spel men bättre sent än aldrig. tyckte det var svårast nere i gångarna med vangnarna som man måste släpa med sej, fattade inte att man skulle skjuta på skyltarna så att spåren vinklades åt rätt håll. Samma här, tyckte dock aldrig spelet var svårt. Har en kompis som är 8 år och också har varvat det. Det enda som krävs är lite initiativ. Redigerat 13 Februari 2006 av Zer0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Har spelat Half-life men aldrig orkat varva det. Jag håller mig till Counter-Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 (redigerat) Har inte klarat det.. har inte ens det :P Redigerat 13 Februari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Har spelat Half-life men aldrig orkat varva det. Jag håller mig till Counter-Strike. Jag också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Min bror har klarat det, det verkar ganska svårt i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 nee förutom gruntsen som man måste peppra med ungefär 2 magasin för att döda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ja har klarat vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 har klarat det spelet så många gånger att jag kan det utan och innan vet precis när nån kommer och var ifrån ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag har klarat mig fram till någon sorts motorväg med ett stup brevid... man faller in i vattner där??? någon som vet om det är långt kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag har klarat mig fram till någon sorts motorväg med ett stup brevid... man faller in i vattner där??? någon som vet om det är långt kvar? menar du inte Half life 2? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg