Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Kan man bli avstängd utan varningar,efter jag såg att en medlemm (Donald Duck tror jag att det var)blev avstängd utan att han hade några varningar? Kan man ta bort sina varningar när man är avstängt efter 5 varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Alltid lika kul med folk som har läst reglerna, citerar "Fuska förbehåller sig rätten att stänga av användare på vilka skäl som helst och kan i vissa fall stänga av användare direkt." Begår man stora regelbrott så blir man avstängd direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 En fråga till :P : Kan man ta bort sina varningar ifall man bli avstengt EDIT De felstavningar som jag har er for att tangetbordet knasar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Blir man avstängd så kommer man aldrig in mer... så nej det går ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Men om man har råd att köpa bort 5 varningar, och blir avstängd, kan man inte då bli varnad innan och få betala det i böter eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nej, det går nog inte. Så du måste vara snabba att köpa bort varningar om du har råd innan du hinner få fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har du fem så är det kört, går inte och köpa varningskort, 5:e = Avstängning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.