Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Vad är det som visas på tv-skärmen hemma hos dej just nu ? Här är det OS i curling som gäller. Men hos dej ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag kollar på talkshows som Jay Leno på kanal 5, han gillar jag mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag kollar lite på Alla Älskar Raymomd innan jag sticker till skolan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag kollar på skidåkning nu på eurosport, tror det är damernas stafett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 MTV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag kollar lite på OS just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag kollar på bolibompa. Jag eder fullt seriös. Skratta om ni vill men bolibompa är ett mycket mycket intressant program. Så det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) jag är helt på din sida, inte för jag kollar på det men i blan dnär han har trist vid tv så kommer det så orkar man ej bytta liksom.. TV: MTV Redigerat 14 Februari 2006 av .:CatGirl:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 OS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har precis kommit hem från skolan och kollar på OS. Just nu så handlar det om de senaste nyheterna från OS och det som är positivt är att Sverige har tagit två OSguld. Det var på sprintstafetterna som Sverige fick sina första guldmedaljer detta OS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Tyra Banks Show xD BTW så är hon mycket fin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Följer direkt inte programmet så bra på Tv, men jag kollar lite på Alpint från OS på Eurosport. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg