NossLoad Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Jag har gjort en flash site för StarWars Fans. Sidan kan du hitta på http://www.starwar.webb.se I alla fall, Jag behöver mer länkar och i alla fall 1 nöje på hemsidan. Jag vill att ni kollar på hemsidan och tipsar mig om nöjen och länkar (starwars) och så klart övriga saker om/på hemsidan också! Citera
miniman Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 du kan typ ha ett chat men du hur la du upp hemsidan du förstår jag gör snygga hemsidor men jag kan inte lägga up dom Citera
NossLoad Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Tyvär kan jag inte göra en flash chat. Så den som hjälper mig får 100 fm, det kanske låter lite med 100 fm men det kanske höjs men vänta inte. Desto bättre chat det blir desto mer fm får du. du kanske till och med får ett fynd. Citera
Nafrali Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Du/ni kan, skaffa flera skaer som man kan göra på sidan, fixa ett forum och rätta alla stavfelen Citera
NossLoad Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Jaja, jag är 11 år så jag kan inte stava så bra men mest är det nog för att jag skriver så fort och inte läser efter åt. Ska nog läsa efter jag har skrivit en text i framtiden. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.