Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut. Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser? (OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut. Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser? (OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.) Hur fungerar ett civiliserat samhälle för dig då? Klart att man måste styras av lagar, visst tycker jag att det finns en hel del dumma lagar. t.ex som att man är myndig när man är 18, tillräckligt gammal för att sitta i fängelse men inte för att handla på bolaget. Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;> EDIT: som du själv säger det är väl inte poliserna man ska skylla på i sådant fall, dom gör bara sitt jobb. Klart att dom gör fel ibland men dom är ju inte mer än människor Redigerat 16 Februari 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 omg... om du var odödlig, och de skulle försöka föra dig till "finkan" skulle du inte istället slå ihjäl dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 omg... om du var odödlig, och de skulle försöka föra dig till "finkan" skulle du inte istället slå ihjäl dem? Odödlig betyder inte att man är Hulken. Oavsett om du försöker slå ihjäl poliserna så behöver du inte lyckas. Om polisen är större o starkare än dig, eller om det t.ex är fler poliser så är du ganska chanslös ändå hur mycket du än viftar med nävarna, däremot om du har ett vapen så blir det lättare. Men säg att du slår ihjäl en polis, eller vem som som helst. Efter 24h så är du ju inte odödlig längre, vad ska du göra då? spring o gömma dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vet inte riktigt vad jag skulle göra.. Kanske åka typ kundvagn högst upp från någon lång trappa :).. Eller något annat kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag skulle nog hoppa ner från nån hög höjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vet inte riktigt vad jag skulle göra.. Kanske åka typ kundvagn högst upp från någon lång trappa :).. Eller något annat kul. Tycker du sånt är kul... <_< har ni aldrig kört jackass eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men om du skulle kunna göra vad du ville i 24 utan att nått hände efter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 om man hoppar så får man ju sånna skador så man dör, fast man dör inte de närmsta 24 timmarna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd... "Ingen tråd är onödig om det finns potential till diskussion." - Bambi (Nej inte tecknade Bambi från Disney utan en person som kallar sig så). Erkänn att du är besegrad nu, Xade. ;) TAcklaren: Man bara ligger med avbrytna ben och muskler men känner fortfarande ingeting av smärtan. Ja. Borde nog tänka sig för innan man gör något. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Debatter ska vara realistiska och ta upp saker som händer i vår vardag, inte löjliga diskussioner om odödlighet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.