Hoppa till innehåll

Vad Skulle Du Göra Om Du Var Odödlig I 24 H.

Mezox

Rekommendera inlägg

Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut.

Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser?

(OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut.

Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser?

(OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.)

Hur fungerar ett civiliserat samhälle för dig då? Klart att man måste styras av lagar, visst tycker jag att det finns en hel del dumma lagar. t.ex som att man är myndig när man är 18, tillräckligt gammal för att sitta i fängelse men inte för att handla på bolaget.

Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;>

EDIT: som du själv säger det är väl inte poliserna man ska skylla på i sådant fall, dom gör bara sitt jobb. Klart att dom gör fel ibland men dom är ju inte mer än människor

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omg... om du var odödlig, och de skulle försöka föra dig till "finkan" skulle du inte istället slå ihjäl dem?

Odödlig betyder inte att man är Hulken. Oavsett om du försöker slå ihjäl poliserna så behöver du inte lyckas. Om polisen är större o starkare än dig, eller om det t.ex är fler poliser så är du ganska chanslös ändå hur mycket du än viftar med nävarna, däremot om du har ett vapen så blir det lättare.

Men säg att du slår ihjäl en polis, eller vem som som helst. Efter 24h så är du ju inte odödlig längre, vad ska du göra då? spring o gömma dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd...

"Ingen tråd är onödig om det finns potential till diskussion."

- Bambi (Nej inte tecknade Bambi från Disney utan en person som kallar sig så).

Erkänn att du är besegrad nu, Xade. ;)

TAcklaren: Man bara ligger med avbrytna ben och muskler men känner fortfarande ingeting av smärtan. Ja. Borde nog tänka sig för innan man gör något. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...