Ogri Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 är aldrig skjuk har bara vart det en gång det här skolåret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Oj, ni blir sjuka rätt ofta dom flesta av er. Jag har nog aldrig blivit sjuk mer än 3 dagar per år. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Samma med mig. Har inte varit sjuk på... hmm, kanske är bättre att fråga nån som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag blir sjuk ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag lyckas alltid med att bli sjuk när jag har lov. :P Jag har sportlov nu och som sagt. Jag är förkyld! Hahaha! Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Blev sjuk idag, 39 grader och svår hosta, men ändå sitter man framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag är aldrig sjuk och pga det så blir jag avundsjuk på mina klasskompisar som får vara hemma från skolan så har jag mina egna dagar jag blir "sjuk" :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag blir aldrig sjuk och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) I dag så är jag sjuk och måste stanna hemma och får inte gå till skolan. Jag har ont i huvud och feber. Men få hoppas att det går över till helgen, vore tråkigt om man var sjuk på lovet. Brukar i vanliga fall inte vara sjuk, men alla blir sjuka någon gång... Redigerat 16 Februari 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 känner en kompis, blev inte sjuk nån gång på nästan ett år då han blev sjuk på hela sommarlovet och blev frisk igen till skolan. stackare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.