Hammmar Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Nu har jag precis förhandsbokat mitt burning crusade.... Är det någon som har koll på de "största" uppdateringarna så skriv gärna dom.. hur blir det med dom som inte skaffar crusade då ? laddar man ner sakerna typ så man kan se dom men inte använda dom lr ?? hoppas det blir bra och inte så buggat.... man börjar ju tröttna på Orginalet lite nu så jag hopas på roliga uppdateringar.... :) Redigerat 15 Februari 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 " hur blir det med dom som inte skaffar crusade då ? laddar man ner sakerna typ så man kan se dom men inte använda dom lr ??" vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 De största sakerna är väll: - Nytt ställe, 2 nya raser, nya instances, flygande mount i på det nya stället + lite annat smått och gått. På den frågan föregående person frågade så kan jag väll svara att jag tror att det kommer komma en gigantisk patch. Som gör att de kan se de nya raserna, de nya ställena och allt detta. Dock måste dom ju ha spelet om dom vill vara raserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 mmm ungefär så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det bästa med Burning Crusade (enligt min åsikt) är att 70 är maxleveln man kan komma upp i (istället för 60). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det bästa med Burning Crusade (enligt min åsikt) är att 70 är maxleveln man kan komma upp i (istället för 60). Innebär det att man får 10 nya talent points också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Dom kommer förmodligen göra om Talents träden då.. 61 TP skulle vara ganska imba.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 När kommer expansionen egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) ubdrar jag med... hörde att den kostade 40 $ i USA tror jag Här har vi det !! Redigerat 16 Februari 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 den släpps i september. tror den kommer kosta 229 kr stod det på webbhallen .com och sök på burning crusade så står det massor! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 var förhandsbokade du d? alla säger att man ska ha fått ett mail men jag har itne d. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 på wbbhallen.com!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg