Zeem Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Ni vet väll att nästa uppdatering kommer ha paint o så? bilder: http://www.sengo.com/showthread.php?p=111899#post111899 * Sony Mail *SonyPaint *Sony Organiser *AlarmClock *Writepad *Console Security *Music Store connectivity *PS3 connectivity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 FYFAN VA GRYMT!!! Vet du när den kommer? Vad är PS3 connectivity? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 japp ja har sett dom med. det är väl roligt men de rycktas om att dom bilderna är fejk. bilderna ser ju rediga ut men de är ju lätt för sony att lägga in nya menyer bara för att luras . själv så vet ja itne vad ja tror ... men ja har sett lite annat sånt som är bekräftat av sony! * PsOne emulator : det ska tydligen finnas en sida som du går in på och kan då ladda ner psone spel till psp:t :P verkar grymt ! * Flash stöd: BRA ATT JA NÄR MAN SURFAR ! *Kamera tillbehör *GPS tillbehör http://www.pspfans.net/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Dessa bilder har sony gett ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hoppas dom ger ut stöd för divX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det har jag med :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vaa hur då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har firmware 1.50 = Man kan använda / spela homebrew = Med homebrew finns allt. Jag har mediespelare, windows, Supernintendo och backup från minnes kortet. Jag använder helt enkelt ett program SOm heter PSP advance. Så jag speler avi o allt vad det nu är :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm synd att jag inte kan nergradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Sälj din PSP och köp en med 1.50. Det finns massor av 1.5:or på tradera och blocket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 lol ne skulle inte tro de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) jo sant jag gjort så Tradera fins maser på men var bered att betala runt 3000 för att inte gå alt för myket fel så vill jag att den ska kuna spela homebruws men men det kan man väll bara dröma om :zzz: Redigerat 5 April 2006 av razzweeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg