Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag undrar en sak. Om man uppgraderar sin hårddisk försvinner allting som man har på datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Nej om du har plats kan du trycka i en till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag undrar en sak. Om man uppgraderar sin hårddisk försvinner allting som man har på datorn då? Uppgraderar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag undrar en sak. Om man uppgraderar sin hårddisk försvinner allting som man har på datorn då? Så att jag får mer plats :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det går väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det går visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det han vill göra är att han vill ha mer HDD Utrymme, alltså kan du sätta i en till hårddisk.. Och sluta nu orkar inte med det mer, du vet vad han vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ni e ju dumma. man uppgraderar inte, man köper bara en till o trycker i ide-kabeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det ska komma en och hjälpa mig med det och han vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Det ska komma en och hjälpa mig med det och han vet hur man gör. Bra! :gitarr: Redigerat 16 Februari 2006 av Ace nr.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.