Joko Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 hmm..de är inte så jätte stor risk att smittas av fåglar,ca 0,00000001 % men den kan ju muteras eller va dom nu sa så den smittas från människa till människa,men de är ju som twiztha sa,tiningarna ljuger för de mästa... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Det är ju nåt typ 3 människor som har dött i turkiet, så värför skulle halva befolkningen i sverige dö, Twiztha P.S. jag e inte rädd, sverige blir dödat men alla fåglar dör samtidigt, sen behöver inte finland oroa sig mer! :evil: D.S. skojade Redigerat 18 Februari 2006 av Mîhker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag bryr mig inte om nån "Fågelinfluensa". Lite väl överdrivet, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag hoppas att fågelinfluensan inte kommer till mina trakter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 man bör ju längst ner på vättern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 bor i alingsås men jag tror inte att det är så stor risk, jag menar 200 har blitt sjuka och hundra har dött. sen finns det ju läkemedel och sånt hä rockså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag är inte orolig att fågelinfuensan kommer till mig och vi har ju medeciner så det är ju lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tänk om det händer att H5 viruset gör att folk blir zombies :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 är du dum eller pucko, eller har du bara spelat för mkt condemned, men för f*n klart dom inte blir zombies, vet du ens vad du behöver göra för att nån ska bli en zombie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Man oroar sig egentligen inte för viruset så som det är idag, utan vad det kan bli av det. Om en t.ex. en gris får viruset från både en fågel och en människa kan dessa två mutera och gå ihop. Det skulle innebära att den människa som blir smittad av grisen skulle bära på ett virus som kan smitta mellan människor och det har man inte hittat något botemedel emot. Därför måste man isolera alla husdjur från vildfåglar så att de inte blir smittade av viruset. De flesta virus härjar ju ett tag, kanske något år, och till dess blir fåglarna och människorna immuna mot H5N1. Då är viruset inte längre farligt och även om man skulle bli smittad av det skulle det inte vara dödligt längre. Det är den närmaste tiden som den är verkligen farlig innan fåglarna blir immuna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tänk om det händer att H5 viruset gör att folk blir zombies :( HAHA! ''man är vad man heter''... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 huh vaddå heter zombiesrna H5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg