Gäst Elite Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Dagens fröjd är väl att det nu är helg & sportlov för mig. Citera
Scones Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Jag tar tillbaka det jag sa innan Skåningen. Jag kommer nog inte kunna spela det spelet än. >.<' Nedladdningen tar alltför lång tid. Men det lät ju skoj, Skån. Några bra filmer? Submerged och 13th District (actionfilmer).Bara hunnit se dom två, men båda dom var bra. :) Citera
Neldemo Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Att jag fick hem matteläxan som jag måste göra över lovet för att jag har varit sjuk :S Eller nä, det bästa ida har vart att jag känner4 mej lite mer frisk. Citera
Salzalada Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Dagens fröjd är attr Hockeyträningen ÄNTLIGEN är slut. Vi har övat tacklingar hela träningen, och det gör riktigt ont i mina armar. >.< Sedan är det en fröjd att jag har lärt mig att bowla riktigt, så det går hyffsat bra. Citera
unix Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Köpt KH! Ska varva det med min kusin ida ;O Citera
Dretskit Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Sveriges damer i hockey tog sig precis till OS-final :cool: Citera
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Alla underbara tävlingar i OS som jag har kollat på. Sedan har jag varit sjuk så att jag inte har behövt gå i skolan. Får dock öva på en engelsktext och på ett glosprov över sportlovet. Men jag har gått om tid. :) Citera
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Det roligaste idag är ju att Sverige möter Lettland i ishockey. Jag tror att det kommer att bli en lätt match. Citera
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Idag ska det bli roligt att se på Sverige mot Slovakien i hockey och det var roligt att Sveriges damer tog silver i hockey. Citera
Dolphin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Att jag får se en spännande stafett med det svenska laget i skidskytte. Jag sitter här och biter på naglarna och hejar på Sverige. Det är fantastiskt spännande. =) Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Har varit ute och åkt snowracer hela dagen, så dagen fröjd är nog när jag kom hem (var stelfrusen).. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.