Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag har garry's mod men vet inte var jag ska installera det... <_< Kan nån hjälpa mig det dyker inte upp i Steam som det ska :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Du behöver Half-Life2 Half-Life2: DeathMatch Counter-Strike: Source för att spela, och du måste ha startat spelena någon gång. Och när du installerar garrys mod så skall den leta upp och ställa in sig auto. Och att du behöver starta om steam efteråt. Redigerat 16 Februari 2006 av Ace nr.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daMMpa Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 när man ska köpa garrys mod på steam så står det bara garrys mod men e det 9 lr 10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Gmod 9 = Gratis Gmod 10 = 70:- Alltså så är det Gmod 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daMMpa Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 shyst !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 No Problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Gmod 9 = Gratis Gmod 10 = 70:- Alltså så är det Gmod 10 nej, Gmod 9 = Gratis(du behöver bara ett sourcebaserat spel som hl2, hl2dm, cs:s och dod:s) Gmod 10 = ca 84(inkluderat skatten i sverige):- Redigerat 17 Juni 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag har garry's mod men vet inte var jag ska installera det... <_< Kan nån hjälpa mig det dyker inte upp i Steam som det ska :angry: .....han frågade var man instrallerar gmod9! (tror man instrallerar det i C:\program\valve\steam\steamapps\ditt acc\sourcemods eller i C:\program\steam\steamapps\ditt acc\sorcemods) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Du behöver Half-Life2 Half-Life2: DeathMatch Counter-Strike: Source för att spela, och du måste ha startat spelena någon gång. Och när du installerar garrys mod så skall den leta upp och ställa in sig auto. Och att du behöver starta om steam efteråt. man behöver inte half-life2!de har iaf inte ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Och du kan spawna alla HL-props som Alyx, Combine Soldier osv? Eller du kanske har HL-death Match? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 det måste man ha hl2 deathmatch kom med när jag laddade ner gmod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg