Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Jag har haft den gamla ps2:an men nu har jag den nya Jag har en installerings disc och instruktionsbok och kabel Problemet är det att vårt modem har barra en ethernet öppning Jag köpte en router som har massa problem o som inte funkar, finns det nåt annat än en router man kan använda? //Mîhker
Hajen Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Jag har haft den gamla ps2:an men nu har jag den nya Jag har en installerings disc och instruktionsbok och kabel Problemet är det att vårt modem har barra en ethernet öppning Jag köpte en router som har massa problem o som inte funkar, finns det nåt annat än en router man kan använda? //Mîhker Att annvända hubb är det bästa, den behöver du aldrig installera. Hub orsakar aldrg några problem med din internet anslutning heller. Pröva med hubb istället. Jag vet inte var man kan köpa en hubb nu för tiden så fråga mig inte om den saken.
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Men vet du vad Hubb är? Jag har hört om nåt som kallas switcher men vet inte vad det är
Hajen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 Men vet du vad Hubb är? Jag har hört om nåt som kallas switcher men vet inte vad det är Jo tack jag vet vad det är <_< <_< Men jag råkade säga fel för när jag tänker på switch så skriver jag hubb. Men det är rätt det heter switch, och finns lite överallt att köpa. pröva med det.
Rekommendera inlägg