123spill Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag vet inte vad som har hänt men paint har försvunnit de kan ha hänt isammband när mitt internet försvann (har Mozilla nu).Jag undrar vad som har hänt och hur jag får tillbaka paint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 du har det nog Gå in på: Start>>alla program>>tillbehör>>paint Där har du det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Annars kan du testa: Start>Kör>Skriv mspaint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mspaint? Värför inte bara paint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Annars söker du bara på sök-funktionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 kaaaaaaaaaaanske kan ladda ner det på download.com men jag har inte testat. Du kan allefall ladda ner många saker där :P ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mspaint? Värför inte bara paint? För att det kanske inte funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mspaint? Värför inte bara paint? Programmet heter Microsoft (MS) Paint. :) @123spill: Säger du att Internet Explorer försvann OCH Paint? Jag tror någon har mixtrat med dina default filer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) mspaint står för; Microsoft Paint. Eftersom filen heter så i C:\. EDIT: Typiskt att du ska hinna före mig, Phaedrus. Redigerat 16 Februari 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mspaint? Värför inte bara paint? Man kanske ändå borde söka på "Paint" före mspaint eller nåt spam :P LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 gå in på C:/windows paint brukar ligga där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Gör så här: Kontrollpanelen -> Lägg till eller ta bort program. Där finns det en flik till vänster som heter "Lägg till eller ta bort windows komponenter" där kan du kryssa i internet explorer. gå sedan in tillbehör och verktyg och kryssa i Paint. När du är klar trycker du Nästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg