Clean Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag var så osmart så jag säger inte vad jag fick :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 10/11 Kul test. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag fick 2/11. Det var ju VÄLDIGT seriösa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 "Du fick en score på 11 av 11 möjliga Din karaktär: Du har nog fuskat! Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Allt var rätt. Testen har avslöjat att du nog har fuskat! Att lura sig själv är något av det dummaste man kan göra, och visar på en mycket låg intelligens." Min intelligensnivå är väldigt låg;> :rolleyes: Jaha du, själv fick jag 3 rätt.... Och detta måste innebära att jag har utmärkt intelligens? Jag läste frågorna på helt fel sätt... Endast 1 månad har 28 dagar ju.... Men om man ser det på ett annat vis så har alla det... fast mer... Och Mose-frågan hade jag ingen suck om... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag hade 5 ;P haha skit dåligt egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 1/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 10/11 bara volleybollen jag inte kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 5/11 asså knäppa kuggfrågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Jag fick 6/11 Din karaktär: Normal intelligens Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Var nöjd, men bli inte stursk. Det kan ju vara tänkbart att du har fuskat eller använt en kalkylator. Du har kanske försökt att lura dig själv. Redigerat 17 Februari 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Inga seriösa frågor eller svar, fanns ett knep på nästan varje för att man skulle ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag fick 4/11 Kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 haha ja gick på nästan allt asså ja suger på sånt. haha :P den sa att ja hade ungefär samma intelligens som redaktören på se & hör! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.