Flagg Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Har försökt på mig att skapa avatars nu utan framgångar då bildens bakgrund följer med in på bilden. Kolla DENNA filmen så får ni se vad jag menar. Bilden är utklippt om man säger så. Hur gör man det eller var hittar man de bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Googla googla... Tryck på filter>extrahera>sen målar du runt det som du ska klippa ut>när du är klar använder du "Hinken" och häller det där du ska klippa ut>sen ska du trycka på förhandsgranska>sen ok>sen flyttar du bilden>klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Någon annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Sorry för jag kanske går oftopic men: Mr_Fusk: När jag ska klippa bort, jag kan inte trycka på prewiev, den är grå för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 du ska fylla det som du vill ha kvar innan du trycker Preview... @fagg: du gör precis som Mr_fusk beskrev ska göra en tutorial om att klippa ut bilder tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ja gör det! Jag vill verkligen veta hur man gör avatars. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 flagg, gå i så fall och titta på tutorials. http://www.greycobra.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ja gör det! Jag vill verkligen veta hur man gör avatars. :P Mr. fusk har ju redan förklarat hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.