Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 DonaldDuckGenius: haha, du behöver nog inte vara rädd.. det kommer bara en läskig gubbe som skriker att "nu kommer du att dö". Nej då. Inget läskigt alls. Men var står procenten nånstans då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 DonaldDuckGenius: Vaddå procent? Bredvid om du menar det jag tror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja, Som exempel K3nG4 skrev: Cancer (20%) Heart Attack (15%) Suicide (9%) Alien Abduction (8%) Drowning (6%) Horrible Accident (5%) Vad står det alltså? Om du förstår vad jag menar! Snart måste vi nog sluta prata om det här så det inte blir chatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Procenten står ju bredvid, t.ex. Cancer 20 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 94 år skulle jag bli på den svenska. Ska göra engelska nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 You can expect to die on: May 30, 2058 at the age of 69 years old. On that date you will most likely die from: Cancer (33%) Alien Abduction (16%) Heart Attack (9%) Third Degree Burns (9%) Alcoholism (5%) Drowning (5%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 You can expect to die on: May 30, 2058 at the age of 69 years old. On that date you will most likely die from: Cancer (33%) Alien Abduction (16%) Heart Attack (9%) Third Degree Burns (9%) Alcoholism (5%) Drowning (5%) Jag tror att du kommer att dö av cancer Ytterman. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 på svenska testet skulle jag bli 96 år!! det e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 det stod bara att ja kommer få ett normalt liv och sådant det stod inte hur gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag kommer bli 95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 På engelska August 7, 2017 at the age of 73 years old. On that date you will most likely die from: Cancer (31%) Heart Attack (15%) Drowning (14%) Third Degree Burns (9%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 i mitt gick det så här(fatta inte riktigt) Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.