Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag är lite besviken att jag vart 98 på svenska alla vart ju 100 nåt på svenska. Men alltså de där testen är ungefärliga. Ni kommer nog inte alla leva tills ni blir 110 och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nä, egentligen är vi för unga. Vi skulle egentligen göra det här testet när vi är 30 år +. Då lever vi lite mer om man säger så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 va det nån som svarade ärligt på dom svenska frågorna eller.det gjorde iaf jag.jag kommer att bli 85 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag svarar ärligt (från den svenska sidan), jag blir 115 år enligt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 va det nån som svarade ärligt på dom svenska frågorna eller.det gjorde iaf jag.jag kommer att bli 85 år. ja jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Mooo..Blir bara 60 år på svenska. 92 år i engelska Heart Attack (19%) Suicide (13%) Cancer (12%) Auto-Fellatio (11%) Auto-Erotic Asphyxiation (8%) Alien Abduction (7%) Third Degree Burns (6%) vad jag kommer dö av :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Hehe 7% att bli bortförd av aliens... :lol: :lol: :lol: Men jag var helt ärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ok här e resultaten på det engelska testet August 17, 2063 at the age of 72 years old. Cancer (23%) Heart Attack (21%) Suicide (8%) Alien Abduction (7%) Horrible Accident (6%) Contagious Disease (6%) Alcoholism (5%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Svenska: 95 år! Ownage! Engelska: 85 år. Dååligt. Cancer (20%) Heart Attack (15%) Suicide (9%) Alien Abduction (8%) Drowning (6%) Horrible Accident (5%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 På dt svenska skulle jag bli 114! Och jag svarade helt ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Egentligen är det där bara skoj! Inget av det där är riktigt sant och speciellt bli bortförd av ailiens! Dom har ju bara ställt in en massa saker som man blir om man gör det och så men jag är inte helt säker om jag ska göra testet för jag har först en liten fråga, KOmmer det komma upp något läskigt eller? :roll: Det kommer det på flesta död test! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 DonaldDuckGenius: haha, du behöver nog inte vara rädd.. det kommer bara en läskig gubbe som skriker att "nu kommer du att dö". Nej då. Inget läskigt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.