Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har märkt att många undrar hur man får dom tre magiska pilarna och så här är det:

Fire Arrows (Eldpilarna):

Efter du har klarat Water Temple så ska du ställa dej på stenen som är på den lilla kullen. Du måste ha det direkt på morgonen så spela Song of Sun. När solen precis har gått upp så ska du skjuta en vanlig pil på solen. Sen så kommer eldpilarna att ramla ner på den lilla ön som ligger en bit ut i vattnet.

Ice Arrows (Ispilarna):

Först måste du ha blivit vän med tjuvarna från Gerudo. Sen ska du gå in i Gerudo träningen som är bakom ett galler i Gerudos Fort. Sen ska du leta rätt på en massa nycklar tills du kan öppna en dörr och i den kistan finns Ispilarna.

Light Arrows (Ljuspilarna):

Först måste du ha klarat alla tempel. Sen ska du till Temple of Time. Där kommer Sheik att stå. Sen kommer han förklara att Sheik hela tiden var Zelda. Av henne kommer du få ljuspilarna.

Jag är inte jättebra på att förklara men jag hoppas ändå att nån moderator hämtar klistret och klistrar det här.

Gäst Mîhker
Skrivet

Jag röstar för att det här ska klistras! Vem håller med?

Skrivet

Tomatketchup gjorde ett fusk om hur man får dom tre legendariska fåglarna till Pokémon. Sen gjorde han en tråd om det också. Den blev klistrad. Jag skyller inte ifrån mej på Tomatketchup jag säger bara att den här kan nog bli klistrad minsan.

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...